Eşim ve annem Malatya uçağına yetişmeleri gerektiğini söyledikleri halde yetişirsiniz demişler bir önceki otobüse almamışlar. Otobüsün yolcu bekleyerek 15 dakika geç kalkması ve üstüne belediye otobüsü gibi yoldan yolcu alması sonucu havaalanında içeriye alınmadılar ve sonrası problem. İnsan hakkını yemek umursamaz tavırlar takınmak bu kadar basit olmamalı. Şikayetimizi bildirmek için bize verilen numaraya ulaşmak mümkün değil yazıklar olsun insanlara yapılan büyük saygısızlık. Hakkımı sonuna kadar savunacağım...
Yorum Gönder