21.02.2017 salı günü İş Bankası'nın Merter şubesine gittim. Amacım bankamatik kartıma tanımlı hesap numaramı öğrenmekti. Ancak kartı ATM'ye koyduğumda kartın süresinin dolduğunu gösteren bir yazı çıktı. Ancak kartın üzerinde son kullanma tarihi olarak 09/17 yazıyor. Benim asıl şikayetçi olduğum konu İş Bankası telefon hattının kullanıcı dostu olmamasıdır. İlk olarak telesekreterin söylediklerini tekrar dinlememizi sağlayan bir komut bulunmuyor. Bu büyük bir eksiklik. Buna ek olarak, direkt operatöre bağlayan bir komut da bulunmuyor. Bu da önemli bir eksiklik. Ayrıca benim öğrenmek istediğim, bankamatik kartının süresi dolmamasına rağmen neden ATM'de dolu olarak gözükmektedir? Diğer bir sorunum da şudur. Benim hesabıma para göndermek isteyen insanlar var. Bu insanlar hesabıma para gönderirse ben o parayı nasıl çekeceğim? Kısacası, sorunuma çözüm bulunmasını istiyorum.
Yorum Gönder