Bugün itiraz dilekçemin son durumunun olumsuz olduğunu ve bugün bankayı aradığımda 15.12 tarihinde sonuçlandırıldığını bildirdiler. Fakat ben en son 18.01 tarihinde bankaya giderek son durumu öğrenmek istediğimde bana henüz hiçbir sonucun olmadığını ve ay sonu tekrar aramamız gerektiğini belirttiler. Bu tutarsızlıktır? Nasıl bu kadar ilgisiz ve duyarsız olabilirsiniz? Hiçbir çekilen para kişinin bilgisi dahilinde yapılmış olamaz. Bana çok olumlu cevaplar verildi bankalar tarafından ve karşılaştığım büyük bir hüsran. Şikayetim asla bitmeyecek.
Yorum Gönder