Ocak 2017 Aytemiz Akaryakıt 4x75 TL akaryakıt kampanyasına katıldım. Sonu 7987 ile biten kredi kartımla 4, 5, 12 Ocak ile 9 şubat'ta 75 TL ve üzeri yakıt alışverişi yaptım. Kampanya 14 şubat'ta bitti. Bugün de 7. iş günü 30 TL MaxiPuan hâlâ yüklenmedi. 7 iş gününün son dakikası mı bekleniyor, anlamıyorum. Diğer bankaya ait kredi kartımla kampanya kapsamında son alışverişi yaptığımda kampanya dolmadan puanlarım yükleniyor. İş Bankası niye bekletiyor?
Yorum Gönder