7 ay önce bir iPhone 6S aldım telefon kendi kendine kapanıyor, belli bir şarja geldikten sonra servise götürdüm kapanmıyor diyor. İletişime geçtim. K**T** adında yetkili birine yönlendirdiler ben konuştum tekrar bakacaklar dedi ne ilgilenen var ne arayan, maillere dahi cevap vermiyorlar. Diyarbakır hizmet iletişim ilgi alaka sıfır ayrıca telefonla ulaşıyorum güzel güzel konuşuyorlar; icraata gelince hiçbir şey yok.
Yorum Gönder