Hac sezonunda yani Eylül 2016 'da Kanada çıkışlı olmasına rağmen Suudi Arabistan 'dan uluslararası garantisi olan iPhone 6S Plus telefon aldım. Ülkemize getirdim. Kaydını yaptırıp, kullanmaya başladım. Ocak 2017 'de telefon kulaklık modunda kalınca sıfırladım. Ancak telefon bu sefer hiçbir sim kartı kabul etmeyip açılmamaya başladı. Apple desteği aradım. Onlar, önce güncelleme yaptılar, olmadı; Kanada'lı firmaya mail at dediler, attım, ilgilenilmedi; servis kaydı açtılar, Genpa Etiler' e götürdüm, onlar da yapamadı ve Kanada çıkışlı olduğu için, Kanada firmasının telefona sim kilidi koyduğunu ve kaldırılması gerektiğini söyleyerek telefonu iade ettiler. Bunu servis ve Apple destek, kendilerinin yapamayacağını belirttiler. Madem Kanada'lı firma telefona sim kilidi koyuyor neden başka ülkelerde satışına izin veriyorsunuz?İnsanları mağdur ediyorsunuz. Tüketici haklarına başvuracağım.
Yorum Gönder