İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

iPhone Değişim Cihazı Diye Bozuk Cihaz Verdi

Türk Telekom'dan aldığım iPhone 7 Plus kendi hatalarımla düşürdüğüm cihaz kırıldı ve yeni cihaz için üstüne para verip aldığım değişim cihazının kamera arızası var ve 2 ay bu telefonu kullandım ben yazılım hatası deyip baştan savma cevaplarla başlarından attılar ve şimdi cihazı zar zorda olsa Genpa denilen anlaşmalı garantilerine götürdüm bana verdikleri bozuk cihazı benim hatam varmış gibi tamir edip 20 iş günü içerisinde teslim edeceklerini söylüyorlar böyle saçmalık olmaz mağduriyetim nasıl giderilecek bu mudur bu işin adaleti?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget