İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İPhone Bu Kadar Para Vermeye Değer miydi Acaba?

****** telefonumu çok güvendiğim iPhone 6S Plus telefon ile değiştirdim, çok zor şartlarda aldığım bu ürün ile ilgili hüsranlardayım. Daha garantisinin bitmesine 2 yıl olan cihaz için şu an arızası nedeniyle teknik servise götürmem sonucu fiziksel hasar sebebiyle cihazın garanti dışına çıktığını ilettiler. Sorun şu arka kamerasında küçük bir çizik kullandıkça açılıyor ve bu durumdan rahatsız olmaya başladığımı 4-5 aydır telefon ile yetkililere anlatmaya çalışıyorum... Ama çözüm bulmak yerine telefonu 1.650 TL bedelle yenisi ile değiştirmeyi önerdiler. Zaten zor şartlarla aldığım bir telefonu daha hiç doğru dürüst kullanamadan - taksitleri bile bitmemişken: (- yeniden bu parayı nasıl ödeyeceğimi: (müşteri memnuniyeti bumu. Şu an cihazım kamera haricinde sürekli titreşimle çalışıyor ve sürekli ekranında donma yaşıyorum. Lütfen rica ederim artık birisi duysun: (sınırden ağlayacağım

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget