Sekiz günde gelen kitaplarım yağmurdan tahrip olmuş şekilde geldi. Yetkili kişiyi aradım. Hemen kargonun geleceğini ve geri alacağını söylediler. Ne kargo geldi ne de bir daha kendisiyle görüşebildim. Artık firmanın yanından bile geçmem.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder