Bugün saat 13:30 civarlarında İninal kartıma para yüklemek istedim. Her zamanki gibi kartsız işlemlere bastım. Para atmamı istedi. Öncelikle parayı attım birkaç dakika bekletti sonrasında teknik bir arızadan dolayı işleminiz yapılamıyor dedi. Bunun hakkında ING yetkililerinin yardımcı olmasını istiyorum. ING Bank sitesinde iletişim şikayet bölümüne de gönderdim. Bu ve bunun gibi sorunlar çok olmaya başladı. Bu da işinizi profesyonel olarak yapmadığınızın kanıtıdır.
Yorum Gönder