İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İnci Deri Ayakkabı Aldığım Botla İlgili Sorun

Aldigim bot 5 kere giymeden kenar lastikleri deforme oldu geri verdim elemanlar bile sasirdi hic giyilmemis gibi diye 20 gun bekletip sorunun benden kaynaklandigini tamir edebileceklerini soylediler geri alinmasini istedigim halde olumsuz yanitla karsilastim sikayetciyim magdurum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget