HSBC Bankasında kredi çektim. Kredi masraflarını gösterir belgeleri vermemek için çok uğraştırdılar. Sonunda aldım. 1 tanesini hala alamadım. Tüketici Hakem Heyeti tarafından paramın iadesi kararı çıktı. Paramı hesabıma yatırmak yerine Bornova şubesine yatırdıklarını oraya gidip almam gerektiği söyleniyor. Telefon bankacılığı yardımcı olmuyor. Benim hak ettiğim para neden direkt olarak HSBC hesabıma yatırılmıyor. Diğer bankalar otomatik olarak bağlı olduğum hesaba yatırdı. Benim bulunduğum ilçede banka yok en yakın İzmir merkezde var. Gidiş-geliş 4 saatten fazla yol sürüyor. Bu konuda gereken HSBC gerekeni yapmasını istiyorum.
Yorum Gönder