İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Hotiç Ayakkabım Patladı.

Hotiç mağazasından aldığım ayakkabı 4 kullanım sonrası yan tarafları sökülmüş ve Hotiç mağazasına şikayette bulunulmuş, ayakkabı incelemeye alınıp yan tarafları kötü bir şekilde dikişlenip, dikiş ipleri içeride topak halde gözüken bir şekilde bana geri verilmeye çalışılmıştır. Bu şekilde tekrar 3 gün sonra açılacağını ve bu halde ayakkabıyı kullanamayacağımı söylediğim halde değişim yapmadılar ve ayakkabıyı mağazada bırakıp geri almadım. Firmaya şikayette bulunduk, 1 küsur aydır cevap bile vermediler. Eski ürün kalitesi ile üretim yapmayıp, ürününe sahip çıkmayan, müşteri memnuniyetini dikkate almayan mağaza.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget