14.12.2015 te Onyo tablet aldım 3 gün kullanmadan hafifçe yere düşmesiyle ekran kırıldı ve kaç yerdeki garanti servisini aradım ilgilenmediler ya da servisle anlaşmamız bitti dediler. Ben aldığıma pişman oldum,180 TL çöpe gitti. Böyle bir şey var mı, sattığınız malın garantisi bu kadar mı, ben oysaki tüm alışverişlerimi internetten yapıyorum ve artık güvenmiyorum.
Yorum Gönder