14.02.2017 saat 8:30 civarlarında Çiçek Siparişi verdim. Sipariş 09:00 ile 17:30 arasında teslim edilecektir yazıyordu müşteri hizmetlerine de sordum "gün içerisinde ulaşacaktır" dediler. Fakat çiçek dünü bırakın bugün bile ulaşmamış sipariş takipte sipariş teslim edildi yazıyor. Sipariş hastaneye gidecekti ama çiçek ne hastanın kendisine ne de hastanenin resepsiyonuna bırakılmış. Müşteri hizmetlerini aradım 17 dakika boyunca melodi dinlettiler açan olmadı kapattım. Tekrar aradım bu sefer 6 dakika bekledim gene açan olmadı. İnternet sayfalarındaki canlı desteğe bağlandım halimi arz ettim cevap vermediler. Müşteri memnuniyeti sıfır ilgi yok bizde müşteriyiz bizim siparişimiz niye yerine ulaşmıyor. Siparişi iptal etmek istiyorum yazdım cevap dahi vermediler. 52 lira param boşuna gitti hayaller sürprizler havada kaldı.
Yorum Gönder