Faturalı hattım sabit ücret olduğu halde 2 aydır yüksek fatura geliyor. Sebebini sorduğumda ise bana Harika.tv diye bir yere üyeliğiniz var deniliyor. Herhangi bir yere üyeliğim olmadığı halde ve bana üyelik için onay mesajı bile gelmemişken üye olduğum söyleniyor. Fatura dökümanında ise Show TV diye bir yere ücretlendirilme görünüyor faturamda. Adı geçen firmayı Harika.tv'yi aradığımda ise kara listeye alındığım söyleniyor ve aradan birkaç gün geçince tekrar üyeliğiniz başlatılmıştır deniliyor. Hiçbir onayım alınmadan üyelik yapılıyor bana. Ben üyelik kabul etmedim dediğim zaman ise, o zaman operatörünüze gitmiştir, mesajı operatörünüz onaylamıştır deniliyor. Telefonum video izlemeye elverişli olmadığı halde, video izleme sitesi tarafından ücretlendiriliyorum 2 aydır. 50 TL yüksek fatura ödedim ve gerekli incelenmenin yapılmasını ve mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum acilen.
Yorum Gönder