Bu şirket adı Retromedya olarak geçmektedir. Herhangi bir onay olmadan üyelik yapılmış ve aylık 40,00 TL faturama yansıtılmıştır. Faturamda gördüğüm abonelik ücretini müşteri temsilcisine sorduğumda Harika.tv üyeliği olduğunu öğrendim. Onaysız bir şekilde üye yapıldığını söylememe rağmen bir sonuç alamadım. 3 aydır kesilen 40 TL iade talebinde bulunmamam rağmen sonuç alamadım.Ayrıca GSM şirketi Vodafone'da buna ortak olmaktadır.
Yorum Gönder