İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Harika.tv Asla Onay Vermedim.

Harika.tv' den bir mesaj aldım. Gelen mesaj göre Harika.tv'ye abone olduğum ve fatura ödemeleri için aylık 39,2 TL ödemek gerektiği yazıyordu. Oysaki benim böyle bir onaydan haberim bile yok. Asla onayda vermedim. Vodafone müşteri hizmetlerini aradım ve sorunu anlattım. Sanki onlar haklıymış gibi "bir video'ya dokununca bu onay anlamına geliyormuş, bunun için abone olmuşum" denildi. İptal yazdım gönderdim ama ilk ay için faturama yinede bu tutar yansıyacakmış. Buna karşı çıkıyorum ve paramın geri iadesini istiyorum. Bunla ilgili gerekli incelemenin yapılmasını da istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget