Son zamanda aldığımız 1,5 litrelik pet şişelerin plastik kalitesi o kadar kötü ki koliden açılan şişe ayakta zor duruyor. Yetkililer bu durumu hiç mi görmüyor? Böyle bir markanın bu kadar kalitesiz plastik kullanmasını kınıyorum.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder