Müşteriyle nasıl konuşması gerektiğini bilmiyor, sürekli müşteri olduğumdan çalışan personelde bu zatla sıkıntı yaşadığını söyledi bana, kimse zorla çalışmıyor ben eğer para veriyorsam, müşteri olarak tebessüm beklerim. Dikkate almazsanız eğer bu son gelişim olacak bu şubenize.
Yorum Gönder