15 gün önce eşofman altı aldım. Beden büyük geldi değişim için mağazaya gittiğimde satış etiketi üstünde olduğu halde "aynı üründen yok değiştiremeyiz" dediler. Fişimi kaybettim, değişim konusunda yardımcı olmadılar!
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder