İsmine güvenerek birkaç kıyafet aldım. ucuz da değil hani. Severek aldığım için fişini kaybettim. Bir kaç kez giydim hemen deforme oldu. Mağazaya müracaat ettiğimde fişini istediler. Severek kullanmak üzere aldım, fişini niye saklıyım dedim. Olmaz dediler. Bozuk mal elimde kaldı.
Yorum Gönder