İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

H&M Kalitesiz Ürün Hakkında.

İsmine güvenerek birkaç kıyafet aldım. ucuz da değil hani. Severek aldığım için fişini kaybettim. Bir kaç kez giydim hemen deforme oldu. Mağazaya müracaat ettiğimde fişini istediler. Severek kullanmak üzere aldım, fişini niye saklıyım dedim. Olmaz dediler. Bozuk mal elimde kaldı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget