30.10.2016'da Ankara Kızılay AVM Greyder mağazasından 229 TL'ye bir bot aldım. Daha 2 ay bile kullanmadan ayakkabı aşırı şekilde deforme olup sağ tabandaki ayakkabı çivisi topuğuma battı. Allah'tan aşım vardı. 31 Ocak 2017'de mağazaya gittim değişimini talep ettim. Tadilat fişi doldurup genel merkeze yolladılar yaklaşık 2 hafta orada kaldı fakat bu süreçte hiçbir bilgi verilmedi. Sürekli ben aradım ve bilgi aldım ayakkabım değişim istememe rağmen tadilat edilip 13.02.2017'de kargoyla başka bir mağazaya yollandı ve benim bundan haberim yok. Aldığıma bin pişmanım bir daha asla Greyder'den bir ürün almam. Bu konunun peşini bırakmayacağım hakkımı arayacağım para kolay kazanılmıyor. Biraz müşteri memnuniyeti şart çok yazık.
Yorum Gönder