600 TL'lik Akbak Artı Para borcum vardı. 2 sene önce Stajyerken aileme lazım olmuştu çekmiştim. Ödeyemedik bankalar babamı sıkıştırmıştı maaşı onlara gidiyordu. Akbank beni avukata verdi. Borcum 1300 TL oldu. Avukatın çalışanları günde 10 kez falan aramaya başladılar. Durmadan bıkmadan aradılar. Aramalarında her seferinde sert konuşmalar psikolojik baskılar var. Neyse ödemelerimi yapmaya başladım. Bunlar bana ödemeler IBAN numarasına yaptırdılar. Son ödememde hukuk bürosu çalışanı avukat gelmeden hesaptaki parayı göremeyeceğini daha sonra bana geri dönüş yapacağını söyledi. Geri dönüş olmadı tekrar aradım 2-3 kez yine geri dönüş yaparız dedi 1,5 hafta sonra aradım sordum neden aramadınız diye: ''unutmuşuzdur'' dediler. ''Ama parayı isterken unutmuyorsunuz günde 10 defa ararsınız'' dedim onlar da ''Evet para isterken unutmayız ararız'' şeklinde bir konuşma yaptılar. Gereği yapılsın artık!
Yorum Gönder