İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

GittiGidiyor Ücret İadesi Hakkında Şikayetim Var.

21/01/2017 tarihinde iade gönderdiğim ürünün ücreti tarafıma yatırılmamıştır. GittiGidiyor'un 0 risk sistemi ile yaptığı satış politikasının bir aldatmadan ibaret olduğu aşikar olmuştur. Bu sebeple alışveriş yapacakların 2 kez düşünmelerine vesile olmak için buraya yazıyorum. GittiGidiyor müşteri hizmetlerine onlarca kez sordum her defasında aynı cevap, satıcıdan bir iade alamadıklarını belirtiyorlar. Bu satıcı hiç mi satış yapmıyor. Sattığı ürünün ücretini yatırmayıp iade yapanlara mahsup yapamıyor musunuz! Tüketici Hakem Heyetine en kısa zamanda başvuracağımı belirtiyor ve konuyu her yerde dillendireceğimi ve forumlarda yazacağımı bildiriyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget