Telefonu 1 buçuk yıl önce aldım. Aldığım günden beri dokunmatik sorunu var,ısınma yapınca ve oda sıcaklığı fazla olunca telefon kendi kendine bir yerlere giriyor. Ekranında sorun oluştu kendiliğinden ilk servise onun için gönderdim. Daha sonra kamerasında sorun oluştu bunun yanı sıra dokunmatiği içinde gönderdim. Kamerasını yaptılar dokunmatiğini yapmadılar. Dokunmatiği için tekrar gönderdim kullanıcı hatası deyip geri gönderdiler. Ama telefonun geldiğinden beri bu sorunu var benim telefonu düşürmem veya düzgün kullanmamdan dolayı oluşan bir sorun olmamasına rağmen kullanıcı hatası deyip gönderdiler. Bugün tekrar gönderdim ve bu kez ses kısma tuşu bozuldu, sim2 giriş yeri simi kabul etmiyor ve gelen aramada, video da ve müzik dinlerken ses çıkmamaya başladı. Sürekli sorunları çıkıyor. Kullanıcı hatası deyip işin içinden çıkması kolay...
Yorum Gönder