GM 5 Plus telefonun şarj soketinde temassızlık vardı, kılıfından çıkarırken alt çerçevesi koptu, zaten kronik çatlakta vardı alt çerçevede. Kulaklık ve şarj kablolarında sorunlar vardı. Ufak tefek başka sorunlar da vardı. Garantiye gönderdim güya ben ana karta su kaçırmışım! 1000 liraya aldığım telefon için 410 lira ana kart ücreti istiyorlar. Kesinlikle su nem falan da olmadı bendeyken. Madem öyle çerçeveyi falan diğer sizden kaynaklı sorunları yapın gönderin ana kart kalsın diyorum ben öyle kullanacağım ya da dışarıda yaptıracağım diyorum ana kartı yapmadan diğerlerini yapmıyoruz diyor. Arkadaşlar siz meseleyi anladınız yani. Bir de bana diyor ki ana kartta sorun olduğu için belki de yolda bile açılmaz vaziyete gelebilir! Bu firmaya çamur falan da atmıyorum kaç kişiye bu telefonu önermiştim ve aldırmıştım. Herkese de bu durumu anlatacağım.
Yorum Gönder