Garanti Bankası'na kredi kartı talebim olmuştu ve 0 (Sıfır) limitli bir kart geldi. Kartıma Yıllık üyelik aidat bedeli olarak 104,50- TL bedel yansıtılmış. İptal talebi için Müşteri hizmetleri ile görüştüm ve öyle bir kampanyanın görünmediğini söylediler. BDDK tarafından müşterilerin talebi üzerine aidat itirazlarının kabulü ve bankanın bu müşterilerine aidatsız kart tanımlama zorunluluğu bulunduğunu da biliyorum. Bankanın bana verdiği cevap maalesef bizim banka politikamız gereği iade yapamıyoruz demesi oldu. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nın bankalara yıllık üyelik bedeli sebebiyle ceza kestiğini biliyorum. Bu tutarın tekrar tarafıma iadesini talep ediyorum. Müşterilerinizi önce elinizde tutmayı bilmelisiniz. Bu şekilde fatura dahi ödemek için şubelerinize kimse girmez.
Yorum Gönder