İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Garanti Bankası Kapanmış Kartlarıma Borç Geldi.

2003 yılında kapanmış kredi kartıma 4 Ocak 2017 tarihinde "satış anapara düzeltmesi" adıyla borçlandırma işlemi yapılmış. Aynı tarihe aktif olan kartıma da benzer işlem yapılmış. Konuyla ilgili olarak 444 0 334 çağrı merkezine 2 çağrı, 444 0 338 haklı müşteri hattına 2 çağrı, ilgili şubem üzerinden kredi kartları merkezine 1 çağrı açtım. 15 gündür bu işlemleri takip ediyorum. Bu harcamanın tarafımdan yapılmış bir harcama olmadığını belirtiyorlar. Ancak ne işlemi olduğunu açıklayamadıkları gibi, düzletme konusunda da bir çözüm bulamadılar. Ve kredi kartımın son ödeme günün geldi. Bana söylenen "kredi kartı borcunuzu ödemeniz gerekiyor". Harcamadığım tutarı neden ödemem gerektiğini sorduğumda da "ödemezseniz faiz ile ödemek zorunda kalırsınız" oldu. Yapmadığım harcama kalemini ödemek zorunda olmamamı yanayım, yoksa benden kaynaklı olmayan hatayı düzlettirmeye çalışmak için harcadığım zamana mı?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget