İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Freeway  Bot Su Çekiyor

Geçen haftalarda aldığım bot su geçiriyor diye şikayet için Umraniye Modernist Freeway mağazasına gittim. Yaşadığım diyalogları birebir sizinle paylaşıyorum. Mağazaya girişte durumu bahsettiğimde Gezici sorumlu T**Bey'e yönlendirildim. -Ben: Merhaba 1 hafta oldu ayakkabıyı alalı ilk günden beri bir taraf su geçiriyor. -T**:Bu botlarda şu geçirmez garantisi zaten yok. Zaten bu botu da biz üretmiyoruz. Biz sadece satıyoruz. -Ben: İyi de neden bot alıyoruz o zaman?T***: Kışın sıcak tutsun ayağı korusun diye. -Ben: Bende ondan bahsediyorum. Bu bot kağıt gibi su alıyor haliyle sıcak da tutmuyor. -T---: O zaman size kayıt açalım inceleyelim,21 iş günü içerisinde size dönerler. Ama benim dediğimden farklı bir şey demezler çünkü bu bot zaten su geçirir. -Ben: 1 ay mı bekleyeceğim yani?Müşteri hizmetlerini aradım C-- Hanım açtı. (C***: Bu ayakkabıyı biz üretmiyoruz)

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget