İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ford Aracın Fabrika Çıkışındaki Hata!

Aracımın orijinal çıkışında arızalı çıkmış olup ancak imalat hatasını geçici çözümlerle geçiştirerek aracımı bir türlü tam olarak düzeltmemektedirler aracım Otokoç'tan servise götürmekteyim onlarda sorunu kabul etmekte ancak aracın değişimi yerine sürekli geçici çözümlerle geçiştiriliyor aracımızdan aldığımız günden beri hiçbir zaman memnun kalmamıza izin verilmedi alalı 3 yıl oldu neredeyse hala aynı şikayetlerim çözümsüzlüğünüz nedeniyle devam etmekte aracın fabrika çıkışındaki hatası beni bağlar mı? Benim suçum ne bu konuda Ford almak mı?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget