Yaklaşık 25 dakika önce tarayıcıda dolanıyordum. Birden reklam çıktı kapatmayı denedim ve bir şekilde kapattım. Sonra mesaj geldi "aboneliğiniz başlatılmıştır hattınızdan 14 TL tahsil edilmiştir "diye. Hemen iptal ettim ve o numarayı aradım. Bana reklama evete tıklamışsın gibisinden bir şeyler söylediler ve onaylamışsın dediler. Herhangi bir onay mesajı bana gelmedi ve benden para kestiler. Acilen paramı geri istiyorum. Şikayetçiyim. Gereğinin yapılmasını arz ederim
Yorum Gönder