Uzun zamandır inatla Fairy kapsül alıp kullanıyorum. Ama bir o kadar da hayal kırıklığı yaşıyorum. Alt tarafı pirinç unuyla mama yaptığım tavayı bile çıkarmamış, kaşık çatallar hep lekeli, yemek lekesi tabaklarda duruyor. Bu kadar iddialı reklamların sonuçları bu kadar başarısız olmamalı. Dünya para verdiğimiz bu ürünlerden sonuç alamayacaksak ucuz marketlerin ürünlerini alıp en azından paramızı cebimizde tutalım daha mantıklı. Ürün artık benim tercihlerimden çıkmıştır.
Yorum Gönder