İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Evkur Alışveriş Faturalarımı Ödediğim Halde Ödenmemiş Bilgisi Geliyor

Ben faturalarımı ödediğim halde bana ödenmemiş olarak bilgi veriliyor. Ben dekontlarımı yolladığım halde yollanmadı olarak geri dönüş alıyorum. Elimde dekontlarım var şubeye gittim Evkur bana verdiği WhatsApp numarasına dekontlarım fotoğrafını attım ama yok aralık ayından biri söylüyor. Ekim ayından sonra değiştiriyor ocak ayından var deniyor bana devamlı çelişkili bilgiler veriliyor ve haciz işlemi başlatılacağı söylenip zor durumda bırakılıyorum artık çok sinirlendim ve yardımcı olmak yerine topu şubeye atıyorlar. Lütfen bu konu hakkında gerekli düzenlemeler yapılsın yoksa elimdeki dekontlarla ne pahasına olursa olsun savcılığa başvuracağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget