Erbil Süel'den 01.11.2016 tarihte kızıma ayakkabı aldım, bot sağ ayakkabı ön kısmı patladı ben de Erbil Süel'e gittim. Ayakkabıyı 27.01.2017 tarihte bıraktım iki gün sonra beni aradılar gittim botu tamirciye vermişler, dikmişler beğenmedim almak istemedim onlar da fabrikaya yolladılar. Aynı şekilde yeri geldi 27.02.2017 bana 6ay garantisi var demişlerdi sorumluluk almadıklarını söylediler.
Yorum Gönder