İşletmemize her ay 130-180 tl arasında elektrik faturası giliyordu. Bu ay 942 tl fatura geldi. Bütün esnaf kardeşlerimize yüksek geldi. 2 ay okuma yapmayıp sanki 3 aylık fatura gelmiş algısı oluşturup dağıtım bedeli eklemişler. Bu bir soygundur.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder