İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Edremit Jeotermal Buz Gibi Soğuk Donuyoruz, Isınamıyoruz

Sıcak suyumuz buz gibi, petekler çok ılık. Her ay jeotermal parası ve sıcak su parası ödüyoruz ama hizmet kalitesi sıfıra yakın. Sürekli bir arıza var diyorlar. Bu arıza 5 ayda giderilemez mi? Bahaneler hazır en üst katta mı oturuyorsunuz? Hayır dış cephe yoktur. Var, tesisatınızda sıkıntı vardır. Siz ayar yapınca gayet güzel yanıyor. O zaman arıza vardır. Sürekli bu şekilde cevap almaktan sıkıldım. Bazen çok güzel ısınıp da genelde soğuk olması neden? Bir arkadaşımızın evi de jeotermalli ve peteklere el değmiyor o kadar sıcak. Bu nasıl oluyor? Bir an önce bu sorunun çözülmesini istiyoruz. Eksik/kalitesiz/arızalı hizmet veriyorsunuz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget