Sıcak suyumuz buz gibi, petekler çok ılık. Her ay jeotermal parası ve sıcak su parası ödüyoruz ama hizmet kalitesi sıfıra yakın. Sürekli bir arıza var diyorlar. Bu arıza 5 ayda giderilemez mi? Bahaneler hazır en üst katta mı oturuyorsunuz? Hayır dış cephe yoktur. Var, tesisatınızda sıkıntı vardır. Siz ayar yapınca gayet güzel yanıyor. O zaman arıza vardır. Sürekli bu şekilde cevap almaktan sıkıldım. Bazen çok güzel ısınıp da genelde soğuk olması neden? Bir arkadaşımızın evi de jeotermalli ve peteklere el değmiyor o kadar sıcak. Bu nasıl oluyor? Bir an önce bu sorunun çözülmesini istiyoruz. Eksik/kalitesiz/arızalı hizmet veriyorsunuz.
Yorum Gönder