İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Digitürk Servisinden İstenen Avanta

5 yıldan uzun bir süre digitük abonesi olarak fatura ödedikten sonra üyeliğimi iptal ettirdim. 04.02.2017 tarihinde de dekoderi iade etmek için Çeliktepe Digiturk servisine gittim. Servisteki çalışan bütün bilgilerimi aldıktan sonra işlemi yapmadan hemen önce benden 10 tl ücret istedi. Ücretin neyle alakalı olduğunu sordum. Dekoderin iadesi ile alakalı olduğunu söyledi. Fatura istedim fatura vermeyeceğini söyledi. Müşteri hizmetlerini aradığımda da öyle bir ücretin istenmemesi gerektiğini öğrendim. Bu bilgiyi çalışana verdiğimde de bana ''Teslim almıyorum git başka yerden teslim et'' dedi. Ben de dekoderi oraya bırakıp servisten ayrıldım. Servisle ilgili de şikayet kaydı bıraktım henüz de bir dönüş olmadı. Bunca yıl günü gününe fatura ödendikten, hergün de yeni kampanya için bin kere arandıktan sonra bir de bununla karşılaştım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget