Mardin -Kızıltepe'de öğretmenim. 4 yıldır çalışmaktayım ve aynı adreste ikametgah etmekteyim. 03/01/2017 tarihinde 6977511 numaralı tesisatıma 2548 TL kaçak elektrik cezası geldi. Abonelik ev sahibimin üzerine. Tek başıma yaşamaktayım ve haftanın 6 günü işteyim. Evimde çok az elektronik alet bulunmakta ve faturalarım en az 70 lira gelmekte, kışın ise 100-200 arası değişmekte (elektrikli soba kullandığım için). Kaçak elektrik kullanmadığım halde bu ceza bana geldi. Dilekçe yazdım, ekipler evime geldi ve yapılan kontroller neticesinde uygunsuzluk görülmediği tespit edilerek tarafıma temiz raporu verilmiştir. Buna rağmen Depsaş sürekli mesajlar atarak elektriğimi kesmekle tehdit ederek parayı benden talep etmektedir. Defalarca müdürlerle konuşup durumumu bildirmeme rağmen hiçbir sonuç elde edemedim. Şu an çok mağdurum ve son çarem burası. Gereğinin yapılmasını arz ederim.
Yorum Gönder