Arma Yapı Sitesi'nde oturuyorum. Sitenin panosu yenilenip dijital yapıldı. Bizim evle başka bir evin bazı numaraları değişmiş. Faturayı ödememize rağmen elektriğimiz kesiliyordu. Ben kiracıyım. Ev sahibimiz, biz, diğer komşu defalarca gidip söyledik, dilekçeler yazdık. Nihayet kaç ay sonra gelip baktılar, yaptıklarını söylediler. Bu sefer de iki evin faturaları yer değiştirdi. Onlarınki bize bizimki onlara gidiyor. Niye böyle düşünüyorum; çünkü bize her zaman 72 ile 120 arasında geliyor. En fazla şimdiye kadar 120 TL ödedik. Ama iki faturadır 200 ve 266 geliyor. Diğer komşu fazla kullandığını söylüyor. Onlara çoğu kez 200 ve üstü gelmiş. Şikayete gidildiğinde umarsızca biz yaptık diyorlar. Ben başkalarının faturasını ödemek zorunda mıyım? İki aydır çok mağdur oldum. Tesisat no:1193708. bundan da sonuç çıkmazsa BİMER'e başvuracağım.
Yorum Gönder