Derimod /optimum yeni sahra AVM ‘de ki kasada çalışan b** g*** isimli çalışanın üslubu ve hitap şekli saygısız ve aşağılayıcı bir şekildedir (6 adet satın aldığım 350 TL ödediğim ayakkabılardan bir tanesi defolu çıktı, değişim için müracaat ettiğimde reyondan yeni bir ürün seçmem gerektiği söylendi, fakat beğendiğim ürün de defolu çıktı, ben de bu ürünün defosuz devamı var mı diye sordum kasiyer b** g*** şu şekilde cevap vermeyi tercih etti " buradaki tüm ürünler defolu, iyi bir ürün istiyorsanız Akasya AVM'ye gider A Plus ürün alırsın 300-400 TL verip dedi" bu kasiyer bayanın bu şekilde hitap şekli tüketici kanunu ve hakları ile hiçbir şekilde bağdaşmamakta, müşteri memnuniyeti ve iletişimine zarar vermektedir. Derimod gibi köklü bir işletmeye bunun gibi bir çalışan yakışmamaktadır değerli yöneticiden gerekenin yapılmasını rica ederim.
Yorum Gönder