Daha önce kesilen aidatı kredi kartımı 1 yıl kapatmama sözüyle iade etmişlerdi. 3 ay kadar önce kartla işim bittiği için kapamak üzere aradım ve bana ceza kesilmemesi için 28 Ocak'ta (2017) aramam gerektiğini söylediler. Bunun üzerine kartın limitini 1 liraya düşürerek beklemeye geçtim. Belirtilen tarihte banka hesabına girdiğimde 23 Ocak'ta 86 lira aidat kesildiğini gördüm. Bunun üzerine tekrar aradım. Görüştüğüm bayan yanlış söylendiğini, 28 Şubat'ta aramam gerektiğini belirtti. O zaman neden 23 Ocak'ta aidat kesiliyor? Bunun üzerine telefon kayıtlarının dinlenmesini talep ettim. 2 gün sonra aidat iptal talebinin reddedildiğine dair banttan arandım. Oysa talebim kayıtların dinlenmesiydi. Bunun üzerine tekrar aradım ve önce müşteri hizmetleri ile ardından yetkili ile görüştüm. Uzun çabalar sonucu 3 gün içinde iade olacağını söylediler. Hala bekliyorum. Sürekli oyalıyorlar.
Yorum Gönder