W11** numaralı sipariş olan Samsonite laptop çantası kullanımından bir ay içinde fermuarının yanındaki kumaştan açıldı. Çanta 2 sene garantili olduğu için müşteri hiz. verdiği kod ile çantayı yurtiçi kargo aracılığı ile 19.12.2016 tekrar gönderdim ve 20.12.2016 Ümit G. tarafından teslim alındı. 1 aydır çantanın akıbeti hakkında bilgi alamıyorum. Müşteri hiz. 4 kere aradım. Web sitesinden mesaj yazdım hala bir geri dönüş alamadım. Çantayla ilgili geri dönüş süreci olan ve sizin de kendi sitenize yazmış olduğunuz 20 iş günlük yasal süre geçeli neredeyse bir 20 gün daha olacak. Müşteri hiz. çalışanları arıza birimine ulaşıp geri döneceğim diyorlar, ses yok. İşim gereği sürekli laptop taşıyorum ve çantaya ihtiyacım var. Çantanın taksitleri bitti ama ürünü kullanamıyorum. Seçimlik haklarıma göre ya çantanın parasının derhal iadesini yada aynı ürünü mağazadan satın alabilmem için hediye çeki talep ediyorum.
Yorum Gönder