Şişli Belediyesi hizmet falan yok. Kusurlu bir ilçe Belediyesi Şahika Sokakta ana yola bağlantı olan sokak tam 5 senedir kapalı. 100 defa söyledik şikayet ettik hep açılacak açıyoruz vs. Geçiştirdiler! Genel başkanları da çıkmış oy istiyor? Bir ilçe belediyesini yönetemeyen 10 metre sokağı açtıramayan partiye nasıl oy verelim!
Yorum Gönder