Firmanızda çalışan ve bilet kesen kadınlardan esmer kilolu olanından şikayet var. Müşterilere kırıcı ithamlarda bulunan ve birkaç defa tarafımı terslemesi üzerine şikayet etmeye karar verdim o kadın orada çalıştıkça firmanızın itibarı zedelenecek olup oraya bir daha gitmeyeceğime emin olabilirsiniz orda terslenen bir ben değil birden fazla insandı böyle bir anlayışınız varsa firmanızın vizyonunu yeniden bir gözden geçirin...
Yorum Gönder