Eşim doğum günüm için sipariş vermiş. Yanlış yere götürmüş olmaları bir yana,17.29 'da geliyorlar 1 kere arıyorlar ve sonrasında ulaşamayınca defalarca aradık diyorlar. Şu anda ne hediye paketini alabildik, ne de ücret iadesi. Tekrar gönderim için utanmadan 25 TL istiyorlar. Tamamen fiyasko bir kurum. Dünden beri 10 kere aradık ama çözümsüzlük için yapmadıkları kalmadı. Bundan sonra bütün sosyal mecralarda anlatacağım sizlerin kötülüğünü!
Yorum Gönder