2 tane okuma ceymar makine sahibi birisiyim. 1 makinemde aldıktan 1 ay sonra ses gelmeye başladı, bu ses gittikçe daha da arttı ve servise gönderme zorunluluğum doğdu. Makineyi alalı yaklaşık 6 ay oldu, toplamda 7-8 kere kullandığım makine 1 aydır servisteydi ve bugün tamir olmuş gibi geldi. Makineyi kontrol ettiğimde sesin daha fazla geldiğini duydum. Bu yüzden Üsküdar Cengiz Balıkçılık'a teşekkür ederim.
Yorum Gönder