Casper Via m1 telefonumun şarj soketi yandı. Garantiye gönderdim, darbe tespit edildi dendi. Şarj soketi ile darbe ne alaka kardeşim? Ekranı mı kırdık? Zaten şarj olmayan bir telefon. Ben Casper' ı Türk Malı diye aldım, ama kalitesiz ve garantisi olmayan bir ürün.
Yorum Gönder