İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Casper Via'da Garanti Ve Kalite Sorunlu!

Casper Via m1 telefonumun şarj soketi yandı. Garantiye gönderdim, darbe tespit edildi dendi. Şarj soketi ile darbe ne alaka kardeşim? Ekranı mı kırdık? Zaten şarj olmayan bir telefon. Ben Casper' ı Türk Malı diye aldım, ama kalitesiz ve garantisi olmayan bir ürün.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget