Casper Nirvana dizüstü bilgisayarım 3 kez arızalandı, İstanbul'a servise gitti, tam onarılmadan geri geldi. Sonunda Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayet ederek yenisi ile değiştirilmesini istedim. Sanırım cihazda üretim hatası var, ancak Casper her defasında göstermelik arıza onarımı yapıp geri gönderiyor, çünkü aynı arıza devam ediyor. Şu an sürecin sonuçlanmasını bekliyorum, az kaldı inşallah. Ayrıca bölge servisi ve genel merkez ilgisiz.
Yorum Gönder