Bugün mağazalarda Aptamil bebek mamasında kampanya vardı. Ne hikmetse hiçbir mağazada Aptamil bebek maması 4 numara yok. Görevliye sorduk yok ürün dedi. Dergiyi gösterince kampanya dan haberleri bile yok. Başka bir yetkili kampanya yapılıyor ama bazı ürünler konmuyor sebep sorunca buraya kampanya için gelenler hiçbir zaman elleri boş çıkmaz imiş. Bak sen! Ben artık sizlere bırakıyorum pes dedim.
Yorum Gönder